vrijdag 14 februari 2014

frans

ooi,
ik zit nu onder Frans en ik heb net een proefwerk achter de rug. Ik weet niet wat ik moet schrijven maar ik doe maar wat want ik wil niet niks doen en hoelanger dit bericht hoe langer jullie blijven lezen dus ga ik maar ff door met deze klets praat, ik zit nu boven in de D vleugel en de bel gaat !!!!!!!!!!!!!!

en nu zit ik in een geschiedenis les want je kan een bericht opslaan en later verder gaan. We zijn nu niet met een toets klaar maar de leraar zit ook op z'n mobiel dus. En als ik midden in een zin stop dan moet ik waarschijnlijk mijn mobiel wegleggen. We hebben voor geschiedenis afgelopen les een tijd lijn gemaakt en hopelijk krijgen we deze week onze cijfers daarvoor . Ik kom net van opvang dat is als een leraar ziek is en dan krijgen wij een les hoofd rekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten