woensdag 12 februari 2014

VAKANTIE

Eeeey

Haha, echt waar er staan nu echt al 10000000 onafgemaakte berichten hier joh!!! Dus ik dacht ik ga een wel afgemaakte maken! **shocking**

Dus uuhm jaa...
HET IS BIJNA VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!
omygosshhh
Heb er zooooooooooo veel zin in.
Het enige probleem is dat Maud op wintersport gaat, dus dat kim en ik lonley moeten gaan logeren....
haha
Maaaaaaaarjaa
Ik ben echt enorm aan vakantie toe...
NIET NORMAAL
Ik zit echt half te slapen in de lessen....
Dus ja dat. 
Ik ga waarschijnlijk heel vaak de hungergames kijken in de vakantie. Want uuhm ja...
Omdat ik dat wil denk ik...(en het kan!!!!)
Ik heb trouwens een instagram account ontdekt, waar ze heel catching fire opzetten in korte videos!
Zal ik jullie vertellen hoe het heet??!! 
:
cf_videos
Trouwens de dvd komt pas 28 maart uit :((((
Dat maakt soofje niet zo blij....
Maar ja dat dus.
Ik moet nu eigenlijk frans leren (het zal ook eens keer niet he??!!) 
Want morgen heb ik een lees en luister toets.
Ik had vorige week al een repetitie voor het vorige hoofdstuk. Maar die vrouw vond het blijkbaar niet genoeg............ Dus dacht ze laat ik ze maar even gaan pesten.
En omdat er geen democratie in de schoolwereld bestaat. Moet ik nu die toets gaan maken.
YEEEEY #sarcasme
Dus dat was het maar weer een beetje....
Sorry voor dit vage bericht.

BYEEERS
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten