maandag 2 december 2013

Blogger, Weekend en Sinterklaas

YESSSSSSSSSSSSSSSS
EIN   DE    LIJK
mijn blogger op mijn laptop doet het weer!!!!!!
yesyesyesyesyesyes
Hopelijk blijft dit zo...

Maar ja...
ik zal ff overnieuw beginnen met dit bericht:

Heey!!

Eindelijk doet mn blogger het weer op mijn laptop! Ik ben zooooo blij want hij deed het een tijdje niet en ik vind het heel onhandig om berichten op mijn mobiel te schrijven.
Dus ja!
Ik ben blijjjj.

Mijn weekend was echt geweldig... Nou ja op de hockey wedstrijd na dan...
Ik ging dus vrijdag met Kim logeren en dat was super gezellig. Toen gingen we samen naar de wedstrijd. We moesten tegen de oude club van Kim dus dat was lol! We hadden uiteindelijk 2-0 verloren maarja he?!
Daarna had Mark(de vader van kim) gevraagd of we wouden oppassen op Luuk(het broertje van Kim) en dan mochten we meteen logeren dus ja... Toen gingen we logeren en dat was super leuk!! En Luuk luisterde heel goed dus dat was een meevaller. De volgende dag moest ik een suprise maken en huiswerk dus ja... Dat deed ik(boring) en toen kwam mijn vader met het goede nieuws dat we uit eten gingen dus ik blij... We gingen bij een super leuk Italiaans resaurant eten en het was superlekker. Daarna kwam ik er achter dat ik wiskunde nog moest maken... **doemdoemdoemdoooemm** En dat was het eigenlijk.
En ik moet nu eigenlijk keihard huiswerk aan het maken zijn want ik heb vanavond geen tijd... Maar toen ik er achter kwam dat blogger het weer deed moest ik ff een bericht schrijven...

Wist je al dat het bijna Sinterklaas is??? Nou IK wel!! En ik ben blijjj. Ik hou echt enorm van Sinterklaas... Dus ja. Dat en uuhm ja ik moet nu echt gaan...
Ik spreek jullie wel weer denk ik.........

Byeee
X
Soof



Geen opmerkingen:

Een reactie posten