zondag 29 december 2013

Pauze, Video en Kapot

Heey

Ik ben terug van weggeweest! Ik wou mezelf in de kerstweek even pauze geven van alles wat ik moet doen... Daarom heb ik de afgelopen week niks geplaatst.... Ik vind bloggen echt geweldig. En zonder zou ik echt niet meer kunnen leven. Maar soms geeft het ook stress want ik wil elke week ongeveer 2 berichten plaatsen en dat lukt niet altijd. Soms heb ik niks te vertellen en soms heb ik gewoon geen tijd... Ik vind het zelf verschrikkelijk als er in een week niks word geplaatst. En zelfs nu schrok ik even toen ik zag dat het laatste bericht 2 weken geleden is gepost, terwijl ik mezelf toch echt vrij heb gegeven. Nou ja genoeg gezegd over dat.
Ik wil mijn kerst verhalen even prive houden. Dus even verder naar het volgende verhaal: Maud en ik wilden een soort van kerst serie maken of in iedergeval 1 video... Nou die hadden we dus gemaakt. Ik had hem bijna helemaal bewerkt.
Crashed moviemaker.... Ik was echt boos joh!!! Ik had echt een paar uur werk in gestoken... Liedjes er achter gezet. De helft van de bloopers waren al bewerkt en de video was bijna helemaal bewerkt alleen de laatste 3 min nog... Nou ja. Ik had het de dag er na nog een keer geprobeerd. Maar toen crashte dat ding al na vijf minuten. Ik was er een beetje klaar mee. Dus ben ik er mee gestopt... I'm sorry people. Ik heb het echt geprobeert maar het lukte gewoon niet....
En oja!! Mauds mobiel is stuk (ze heeft het laten vallen :/ ) dus zij plaatst geen berichten voorlopig denk ik... Of ze doet het op de computer/laptop maar dat vind ze irritant.

Maar uuhm dat was het denk ik maar weer...

Bye
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten