zondag 15 december 2013

Vrijdag, Zaalhockey en Huiswerk

Heeey!

long time no see...
ofzo...
haha, ik dacht ik ga maar weer bij praten!!! Gezellig!!
Het was dus afgelopen vrijdag vrijdag de 13de...
En mijn zusjes verjaardag(is het altijd op 13 dec). Mijn ongeluk van de dag had daar dus ook mee te maken: ik had geen cadeau die ochtend en bij ons is het een traditie om de cadeaus in de ochtend te geven.... Uuhmm ja: probleeeeem. Ik had ook nog geeeeen idee wat ik moest gaan kopen. Die ochtend zei ik maar gewoon dat ze haar cadeau die avond kreeg. Toen ik mijn tanden aan het poetsen was. Kwam er een geniaal idee naar boven(dat gebeurd meestal tijdens het tanden poetsen I have no idea why maarja) Ik maakte dus een film van haar en mij van toen ze baby was tot nu. Het was gelukt en ze vond het helemaal geweldig!!! Maar ik had wel de voice gemist...
Het is nu dus weekend en ik had gister zaalhockey. Ik heb twee wedstrijden gespeeld: 0-2 gewonnen en 1-1 gelijk!!! Yeey het team waar we 1-1 tegen hebben gespeeld hadden we eerst 3-0 van verloren. Dus we waren blij!!! Haha. Ik vind zaalhockey trouwens enorm saai maar dat laat ik wel voor een andere keer. Ik moet nu eigenlijk huiswerk maken. Maar ik kwam opeens op een geniaal plan(geen tandenpoetsen dit keer maar wiskunde(?!)) En het geniale plan werkte en nu kan ik weer op mijn laptop op blogger. EINDELIJK. Maar weer ff terug naar huiswerk: ik weet niet hoor. Maar meestal heb ik niet heel veel tegen huiswerk(ik vind het niet leuk maar het kan you know) Maar in het weekend heb ik er echt haaaaaaat aan. Ik kan er echt niet tegen! In het weekend hoor je tot 3 uur 's middags in je bed te liggen. En niet om 11 uur 's ochtends huiswerk te maken.... Daar kan ik echt niet tegen. Wat ook stom is is dat ik me in het weekend niet kan concentreren... Dus ben ik nog 3 keer zo lang bezig.... Maar ik ga weer want er komt zo bezoek voor mijn zusje(verjaardag) en ik moet wiskunde nog..................
Byee
X
Soooof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten