zondag 15 december 2013

proefwerkweek, stom ak gedoe en christmas fair

heey allemaal
deze week heb ik de proefwerk week en wel meerdere middelbare scholen (ik weet niet of alle middelbare scholen  volgende wek een proefwerkweek hebben).
ik heb er zin in want je bent eerder uit jee oke de proefwerken zijn dan wel de grote minpunten maartoch ik heb goed geleerd.
 behalve voor aardrijkskunde (ak oftewijl geography) die vrouw zou het op magister zetten maar ze heefd het nog steeds niet gedaan en dat pw hebben we dinsdag al!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus dat vind ik stom en dat we 40 (je leest het goed 40!!!) landen moeten leren en dat weten we pas sinds woensdag echt belachelijk, maar misschien krijgen we dat pw niet omdat we niet genoeg of geen tijd hadden om te leren voor datgenen dat ze nog steeds niet op magister heeft gezet. maar hopen dat dat pw inderdaad niet doorgaat.
op donderdag 19 december hebben we een christmas fair op school echt super leuk. we halen geld op voor oeganda met leuke spelletjes -ik zit in de gamecorner dus een deel ervan organiseer ik- workshops, optredens, tweedehands spullen, leuke spulletjes en lekkere hapjes of drankjes kom vooral kijken het is van 17:00 tot 19:00 in cals nieuwegein.
en daarna is het vakantie jee
baaibaaitjes maud

ps. het lijkt erop dat we een bericht gezellig kletzen gaan plaatsen wil je dat dit zoiezo gebeurt of juist niet stem dan!!!!!!!!!!!!!!!

pps. ik weet het de ps. leek net een reclame

Geen opmerkingen:

Een reactie posten