donderdag 5 december 2013

Boos, Interview en Gezeur

Soofje is weer boos hoor... Blogger doet het alweeeer niet op mn laptop.  Hij deed het 1 dag 1DAG...
Maar ja he?! Je kan niet alles hebben...
Waar wou ik het ook alweer over hebben?!
Oowja uhm ja de moeder van Maud (Marieke) is fotograaf en ze heeft dus zo'n tentoonstelling in het museum dus toen vroeg ze mij voor zo'n interview...

Mensen wat is dit bericht saaai zeg het slaat nergens op. Ik kan niet op mn mobiel schrijven wat ik wil want het gaaaataaaaaltijd mis... mensen ik stop er maar weer mee... ik ga zo snel mogelijk een oplossing zoeken voor dat blogger gedoe. Dus jullie moeten maar ff wachten voor weer een leuk bericht... noujaa
Bye dan maar weer he?! (Sorry voor dit verlepte bericht)
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten