zondag 30 december 2012

Boekentips

heey!
hier wat tips voor boeken/series om de vakantie door te komen! sommige zijn voor jongens en meisjes en soms ook voor alleen meisjes of alleen jongens ik kan niet precies zeggen voor welke leeftijd wat is maar dat kan je makelijk uitvinden in de bieb of boekenwinkel!
:
Schrijvers/Schrijfsters:
Paul van Loon
Thea/Geronimo Stilton
Hetty van Aar
Carry Slee
Francine Oomen
Caja Cazemier
Mirjam Oldenhave


Series:
Mees Kees
Dolfje Weerwolfje
de Thea Sisters
Reis door de Tijd
de Prinsessen van Fantasia
Superhelden
de Kronieken van Fantasia
het leven op Topford
Fantasia
For girls only
Dat heb ik weer
Hoe overleef ik...
Rosa en Co
Merel
Brugklas

Boeken:
Vliegende Start
Kussen en Krullen
geen bericht goed bericht
wie durft?
kies voor mij!
bye bye brugklas
Naar de brugklas
In de brugklas
De brugklas door
brugklassers
Offline

de losse boeken zijn allemaal van Caja Cazemier omdat zij maar een serie heeft geschreven, maar totenmet byebyebrugklas is ook een soort van serie, offline is een boek over pesten, erg mooi maar geschikt vanaf 11 12 jaar.
dit was het!
ik hoop dat jullie er iets aan hebben!

nog een gelukkig 2013!!!
doeg!
S.O.O.F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten