zondag 9 december 2012

Spreekbeurt tips

heey
ik dacht ik plaats weer eens een bericht nu ik wat makkelijker kan typen met mijn gekneusde pink... hier komen wat tips als je een spreekbeurt moet gaan doen, er komen ook van die sites op waar je onderwerpen uit kunt halen! dus hier zijn ze:
http://superspreekbeurt.nl/spreekbeurt-onderwerpen dit is een site waar je iets van 500 onderwerpen kan vinden voor je spreekbeurt. er staan wel wat reclames op maar daar moet je je niets van aan trekken.
http://spreekbeurten.info/default.htm hier nog wat onderwerpen.
hier wat tips:
praat hard,
kijk de klas in,
bereid je goed voor ook als je er alles van weet,
zoek een onderwerp wat je aanspreekt.
dus dat waren tips, als je je eigen onderwerp niet mag kiezen, probeer dan je nog beter voortebereiden.(sorry slechte zin)
ik was vroeger zelf erg verlegen en met een spreekbeurt praatte ik erg zacht maar probeer als je verlegen bent het een beetje op te bouwen, thuis bijvoorbeeld voor steeds meer mensen oefenen, en je geluidsniveau steeds hoger te maken.dat helpt echt.
dus dat.
groetjes
S.O.O.F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten