donderdag 13 december 2012

oproep (alweer)

heey
ik ben echt heel slecht ik weet het maar ik ga toch weer een oproepje plaatsen...
het gaat dit keer over testjes... in onze kranten staat er altijd een testje dus dat wil ik nu ook gaan doen op het blog maar waarover? we hebben al een keer biscuitjes gedaan en een keer deo's dus reacties graag... anders verzin ik zelf wel iets... misschien kan(ofkunnen) ik(wij) een filmpje maken over de geteste dingen of filmen tijdens het testen... dus wat wil je zien/lezen laat dat achter in de reacties...
he er schiet opeens een idee door mijn hoofd: we kunnen een e-mail adres maken voor kidsforall! dan kunnen jullie daar de reacties of vragen naar toe sturen maar het is maar een idee goed of slecht?! ik overleg ook nog wel even met kim en maud... dus dat. o en we organiseren een sponsorloop voor het glazenhuis dus als je in IJsselstein woont doe mee als je mee wilt doen laat dat achter in de reacties! dan sturen we wel een e-mail met info...
dus even opsommen:
reacties testjes filmpjes/lezen en waarover
e-mailadres voor kidforall
sponsorloop als je in IJsselstein woont

dus oke dat was het...
doei!

x
S.O.O.F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten