maandag 21 juli 2014

A bunch of randomness (as always :D)

OHHHH HEEEEEEEEEY(y)

Volgens mij heb ik hier al een bericht over geschreven maar ik heb een slecht geheugen en ik ben een verschrikkelijk mens dat niet haar blog kan bijhouden dus: WHO CARES?!
Ik ga vandaag weer zeuren op mezelf *big smile*
Dusssssssssssssssssssssssss let's get over with it!


Vakantie maakt mij echt een verschrikkelijk mens.

Ik heb seriously vorige week zondag een boek gelezen, en ik kan echt aan NIKS anders denken. Maar op een of andere manier kan ik geen review schrijvenn... Ik heb de intro maar ik kom niet verder UGH

Ik blijf deze vakantie maar youtube videos kijken.
Idk why. Maar het laat me lachen en dat is goed ofzo toch!?

Weet wat me echt heel erg irriteerd?!
Ik heb dus mn "heey" ding in hoofdletters geschreven maar er is 1 y en die is klein, dus die ga ik NU weghalen. Wacht nog niet NU maar NU.
Laat maar ik heb hm tussenn haakjes gezet want ik ben slecht *gemene lach*
Mensen gaan me nu echt haten.
En denken dat ik "stoer" probeer te zijn door vage dingen op te schrijven maaaaaaaaaaaaaaaar ik ben gewoon gestoord. #sorrynotsorrry

Ik ga zometeen een taart bakken en jullie mogen niet meedoen!
Whahahahah

O
My
God

dit slaat nergens op...

Kunnen we dit nog nuttig maken?!

Liedjes die ik de laatste tijd luister als ik geen youtube aan het kijken ben:

1. Stay with me (Hannah Trigwell (ik hou niet echt van het orgineel(don't kill me)))
2. Find you van Zedd
3. Bridges van Broods
4. Not about angels (Jasmine Thompson(ze lijkt heel erg op Birdy maar op een of andere manier vind ik deze versie leuker(don't ask why)))
5. I need you van M83 (BEST SONG EVER)


Maar uhm ja....
Ik ga proberen om de review er zo snel mogelijk op te zetten en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Byee
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten