donderdag 10 juli 2014

Vakantie Fail

Eey!

Hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaat het?!
Het is jammer dat jullie niet meteen kunnen terug reageren
Hoe dan ook (wauw dat gebruik ik nooit, behalve als ik wil proberen om de intro van mijn bericht elke zin met een h te laten beginnen. Ik heb nu officieel twee dagen vakantie gehad.
Het lijkt veel meer, vooral omdat ik de dagen lang maak met NIKS te doen **big smile**

Een lijst van dingen die ik heb gedaan deze eerste twee dagen van de vakantie:
1. geslapen
2. gegeten
3. gelezen (ik probeer in Sophie's world verder te komen maar dat lukt niet als tfios naast je ligt klaar om gereread te worden)
4. Youtube videos gekeken
5. Instagraaaam
6. Gewhatsapped met een paar van mijn vage vriendinnen
7. Catching Fire gekeken (yeeyyy)
8. De helft van Winters Bone gekeken en toen gestopt zijn omdat Jennifer bijna vermoord werd en ik niet snapte waarom (de hoofdpersoon heette btw niet Jennifer maar JLaw speelde het meisje en ik had een soort van haar naam niet opgevangen *big smile*)
9. Mijn verhaal geschreven (eindelijk wat nuttigs)
10. Lonely op mn kamer mezelf proberen iets te laten doen maar dan falen en dan weer Youtube gaan kijken
11. Ik heb een ijsje gehaald! (dat was de eerste keer dat ik naar buiten was gegaan nadat ik vakantie had gekregen yeey(omg i'm so lonely))
12. Schoolboeken voor volgend jaar besteld! (ik weet ondertussen niet meer in welke tijd ik dit bericht schrijf(nu, verledentijd, ...))
13. Een cadeau voor Kim bestellen
14. Een blog bericht schrijven en realiseren dat ik zo veel meer moet doen
15. Trouwens heb ik niet de Looking for Alaska post in de vakantie geschreven? Idk
16. Ik realiseer me nu pas dat ik best veel gedaan heb (echt maar 3 dingen van deze lijst zijn nuttig geweest)

Dingen die ik nog moet doen in de vakantie (dit word een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange lijst)
Ik ga jullie niet eens vervelen met wat ik allemaal nog moet doen...

Maar nu ga ik met "the moral of the story" komen.
Applaus voor de mensen die door de lijst zijn gekomen (EN OOK ALLES HEBBEN GELEZEN, I KNOW YOU DIDN'T DO IT) en dit nog steeds aan het lezen zijn!
**applaus**

Het punt van dit bericht:

Als ik niks perse hoef te doen doe ik het niet. Mijn kamer opruimen? Doe ik later wel. Boeken ontkaften? Dat doe ik wel de avond voordat ik ze moet inleveren. Afspreken met vrienden? Ik heb internet who am I kidding?!
Die laatste is niet waar, ik wou gewoon drie voorbeelden hebben ik had ze gewoon een soort van niet. *another vakantie fail* *sighs*

Maar okay (okay) uhm ja ik weet niet, ik wou gewoon een bericht schrijven want het is half elf 's avonds en ik was een soort van van: Ik moet vroeg gaan slapen vanavond, o nee wacht! Ik heb vakantie! Maar mn mobiel had ik al beneden neergelegd (stomme regel) en ik ben een soort van te lui om hem(of haar who knows?!) te pakken *big smile*.

Ik heb net een account gemaakt op goodreads, echt handig. Je kan gewoon boeken beoordelen en dan geven ze je suggesties in welke boeken jij waarschijnlijk leuk vind.
Dus dat is cool.
Als ik klaar ben met dit bericht ga ik echt wat te drinken halen, ik heb dorst. (daar kom ik nu net achter sorry randomnes)

Sorry als je dacht dat ik nu eindelijk met een serieus bericht kwam over dat mensen in de vakantie dommere dingen doen en dat dat clinisch(wow ik kan echt niet meer spellen sorry) bewezen is.
Zelfs dat sloeg nergens op.
Wauw (ik schreef net wuaw, ik ben echt een groooooote mislukking)
Maar uhm ja dat was het een soort van.

Ik ga wat te drinken pakken (nee, geen alcohol(gosh wat jij allemaal denkt))
En dit bericht posten!

Byeers
X
Sooof

(ik ga dit bericht posten zonder hm na gekeken te hebben sorry voor alle spellings en type fouten)

2 opmerkingen: