donderdag 3 juli 2014

sorryyy

sorry sorry sorry sorry
ik heb zo lang niet meer gepost en ik heb eigenlijk geen tijd maar ik voelde me zo schuldig dat ik dit bericht wel moest posten.



ik heb eigenlijk helemaal niet nagedacht wat ik in dit bericht wou schijven dus zal ik het wel gewoon vol kletsen met mijn kletspraat die toch nergens op slaat. Ik heb afgelopen week dus geen tijd gehad omdat ik de proefwerk week heb, voor mensen die niet weten wat dast is: het is een week dat je maar 1 tot 3 uur op school zit en geen lessen hebt maar alleen maar proefwerken. en dus als je uit school komt moet je gelijk weer gaan leren. Gelukkig is mijn proefwerk week na morgen afgelopen maar soofs proefwerkweek is later begonnen en gaat dus door tot na het weekend. Dus mensen die net als soof nog meer proefwerkweekdagen te gaan hebben, SUCCES!!!!!!!  

oke dus dat was dus de proefwerk week, en nu gaan we het over mieren hebben
(ik weet dat jullie denken dat ik grapje ga schrijven maar ik ben heel serieus)
(nee toch niet serieus)
grapjeeeee

nu gaan we het hebben over het vak op school dat jij het leukst vind, schrijf het in de comments!!
dit is mijn lijstje:
  1. gym
  2. beeldende vorming
  3. ckv DAD (dit zijn de vakken dans, audiovisueel en design)
  4. aardrijkskunde (we hebben een aardige docent dat scheelt echt heel wat)
  5. drama (leuk vak met een stomme docent)
  6. muziek (leuk vak met stomme docent)
  7. nederlands (leuke docent)
  8. engels
en voor de rest zijn ze ongeveer allemaal even stom.

ik hoop dat jullie dit bericht niet te nietsnuttig vonden,
XX- Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten