dinsdag 1 juli 2014

Hele korte update op mijn hele saaie leven

Heey people!

Just needed to make a post.
Dit word geen engels bericht, ik begon gewoon zo idk why...

Maar ik ben wiskunde huiswerk aan het maken...
En jaa saaaaaaaaaai

Zometeen moet ik nog frans leren voor donderdag.

IK HEB EEN 7 VOOR MN FRANS LUISTER TOETS
Ik ben blij, want dat is een van mn hoogste cijfers van Frans, ik heb wel eens een acht gehaald. Maar dat was aan het begin van het jaar. Toen ik nog niks met mn leven deed (niet dat ik dat nu wel doe hoor, maar you know more homework more books to read)

En ja ik ben Fangirl aan het lezen en ik wil hm uithebben voor de toetsweek begint. Wat wel gaat lukken want het zijn nog maar iets van 40 bladzijden ofzo...
Dat heb ik waarschijnlijk vanavond al uit....
We'll seeee

Maar dat was het een beetje ik moet weer gaan!!

See ya!

Bye
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten