maandag 25 november 2013

1e onvoldoende, opmerkingen, en vaag geklets...

EEEEYY

Ja hoor daaaaaaaar ben ik weer een beetje hyper... maar ja who cares??!(dat stond vandaag op sari's (een vriendin van mij)shirt lol) nobody?! okee than everything is fine :P 
Dus ja ik moet eigenlijk huiswerk maken(is ook echt nodig want ik heb zo hockeytraining en ik moet nog best veel). Maar ja he?! weet je wat mijn klas nu zou zeggen??! nou? nee?! owwkee ik zeg het wel: badgirl.
hahahah sorry moest ff. Maar oke weet je wat ik merk?! Dat dit soort klets berichten veel vaker worden bekeken... Dus jaaa dan schrijf ik er maar weer eentje he?! Maar ja waar ik het over wou hebben:
ik heb van daag mn eerste onvoldoende binnen gehaald woeheooo **aplaus** nee grapje ben niet heel blij... maar ja het is maar voor bio... en het is een 4,9 dus net een 5 toch??! nee gewoon niet maar jaaa...
Maar uuhm ja ik moet nu echt weer gaan want ik heb nog maar een half uur en ik moet nog nederlands en latijn. En anders moet ik het na hockey doen en daar heb ik geen zin in dus:

DOEGGG
X
Soof

2 opmerkingen:

  1. open de enquete weer of plaats een niweeee pliessssss XD love ya blog & you
    door een anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat leuk dat je ons blog leuk vind ookal vind je soofs berichten volgens mij cooler. er staat nu een nieuwe enquete op je mag ook schijven wat voor enquete je leuk lijkt of leuke ideen wat we op ons blog moeten schijven

    BeantwoordenVerwijderen