zondag 3 november 2013

huisdieren

hallo ik ben op dit bericht gekomen om dat mijn lieve kat jip weer over mijn toetsenbord liep
zoals je hoort ik heb een kat en ik heb ook een poes floor voor jullie schijf ik heel veel verschillende huisdieren op misschien wil je ooit een huisdier en dan kun je aan de hand van dit bericht kiezen welk huisdier ik schijf ze op volgorde hoe leuk ik het vind en aan het einde van het bericht zie je nog een verassing
waarscheinlijk heb je net aan het einde van het bericht gekeken maadr dat vind ik wel heel flauw want nu is het geen verassing meer ;)

normale huisdieren:
  1. kat
  2. hond
  3. rat
  4. muis 
  5. hamster
  6. konijn
  7. vogel
  8. cavia
  9. vis
huisdieren die in andere landen wel als huisdier worden gehouden maar in nederland mag je deze dieren niet als huisdier:
  • Canadese bever
  • Coyote
  • Sabelmarter
  • Wasbeer
  • Muskusrat
  • Canadese marter
  • Canadese das
  • Amerikaanse marter
  • Zeehond
  • Alle soorten primaten (apen en halfapen)
  • Bengaalse Kat
  • Canadese Lynx
  • Caracal
  • Poema
  • Roestkat
  • Rode Lynx
  • Jagoearoendi of Otterkat
  • Leeuw
  • Fretkat
bron willemwever.nl

hier is een link voor een filmpje over huisdieren: huisdieren 

groetjes maud

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten