dinsdag 26 november 2013

heey mensen ik wil +1

ik vind het oneerlijk jullie geven allemaal
+1 aan soof maar niet aan mij plaats ik dan zo saaie berichten of trekken jullie haar voor?
natuurlijk vind ik leuk dat ons blog +1 tjes krijg maar ik wil er ook een please dus geef al onze berichten een +1 ik  snap dat je dat niet kan doen maar ik wil zo graag een +1 dusssss en als ik een plus een krijg ga ik een bericht schijven over wat jullie willen lezen hier links zie je een equite en die kun je makkelijk zfonder inloggedoe invoeren en ik zou het zo  leuk vinden als jullie dat doen ( daar boven staat nog een testje wil je die ook invullen?????
srry dat ik niet zoveel vertel maar zoals ik al zij ik ga een bericht plaatsen die jullie graag willenzien

groetjes maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten