donderdag 28 november 2013

kletsen onder frans

onder Frans mogen wij altijd op ons mobiel als we klaar zijn met een toets cool he nu zit ik dus met mijn oortjes in( ik luister chocolate) een heel leuk nummer onder Frans een bericht te typen het grate voordeel aan de middelbare dus mensen zo snel mogelijk naar de middelbare zit je lekker de halve dag op je mobiel ( is niet helemaal waar) kim Zit naast me en Sophie ook en Femke zit voor me en bjorn zit achter me en mvr. Bouillard zit voorin de klas.
ik heb best wel een goed gevoel voor dat Frans proefwerk maar de vorige keer had ik ook een goed gevoel maar toen had ik een 6,8 Frans ben ik gewoon niet goed in, en ik vind het ook niet leuk
straks heb ik drama dat is het leukste vak van de week maar op donderdag zijn mijn lesuuren wat korter dus heb ik maar kort drama (nu staat counting stars op ook heel leuk nummer).
en nu is drama nog korter omdat we een studie middag hebben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten