dinsdag 26 november 2013

weer ff kletzen

hoi
ik zit nu op schhol en typ dit bericht op m'n mobiel dus neem me niet kwalijk als er straks iets heel vaags staat door auto correct maar ik ben nu dusss aan het wachten op een een of andere vrouw die ons design gaat geven dan moeten we dus fotoshoppen en ik heb honger srry moest ff o jaa en voor je het nog nie door had ik gebruik heel veel afkortingen en nu gaat lieke een vriendin iets schijven: heeii ik ben Lieke XD en Maud is Super aardig :p en nu Noor: heeei ik ben Noor. En schrijf op Mauds blog XD nu word ik beroemd. En hier is Marije: hay:p en nu noa: hhhaaaallllloooooen nu Eva: hai ik Ben,Eva hoe gaatie? En nu femke: hoi en nu Elizabeth: hiiiiiiiiiiiii,ik Ben Elizabeth, en op school, bye bye en hier is lieke weer:p.s als je Maud tegen komt moet je haar kietelen! Echt super grappig! :p en nu Esther: hoi, ik houd van,pony rijden en Maud is mijn vriendin. We hebben net disign gehad en we moesten foto shoppen en het was heel erg leuk. Nu zijn we aan het lunchen. Doeggies, Esther. En nu myrthe: je bent een grappige meid waarmee je kan kletsen en lachen. . ;-) en nu Sophie uit mijn klas due niet degene die jullie kennen: II Ben dus Sophie en ik houdt heel erg van mijn nagelslakken en voetballen. Ik houd ook van dansen. Maar het allerliefste wat ik doe is:.... Eten. Ik Ben verslaafd aan chocola. Dit Ben ik dus xxx Sophie en hier is Rosalie zit nie in MN klas: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ik Ben Rosalie ik hou van dieren en chocolade ik vind tekenen ook leuk maar haat wiskunde. Groetjes Rosaliexx nu gaat romee iets schijven: hooi xxx
dit waren de mensen waarmee ik omga in de pauze behalve kim want jullie weten alles al van haar
groetjes Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten