woensdag 20 november 2013

Fashion magazine, C uur en gekke mensen

Heeey

Ik had weer ff een klets momentje nodig... Dus jaa.
Ik zit nu in een C uur(als een uur uitvalt moet je daar heen) het is vandaag woensdag en dit is al mijn 5de(!!!) c uur deze week... Maarja dan heb ik wel minder huiswerk en het huiswerk DAT ik heb maak ik dan in het c uur wel relaxed. hihi.. Maar ja ik maak dus zo'n fashion magazine(ik doe tweetalig(dat is dat je alles in het engels hebt)) met 3 van mijn vriendinnen. Voor de engelse les. Dat is echt fun maar ik moet dus 300 woorden schrijven voor 1 artikel(en ik moet meer doen) maar dat lukt me dus neit want ik heb nu 230 woorden maar het lukt me niks meer te vertellen. Dus ja toen dacht ik ik ga maar ff praten met jullie... Ik zit trouwens naast Loes. Daar heb ik al eerder over verteld (www.locolifeloes.blogspot.nl). En ja ze zingt kerstmis liedje te zingen. Dus ja dat is nogal faal. Nou ja dus. Ik moet maar weer verder met loes irriteren...

DOEG
Soof

1 opmerking:

  1. oh naha het is een heel er leuk liedje geen saai kerstmis lied joh tsk
    het gaat zo van nanananananaaaananaanaanananaanananananaanaaaaaaaa
    zoiets ofzo

    BeantwoordenVerwijderen