woensdag 6 november 2013

Een normale(saaie) dag voor mij:

Heey...
Dit is een normale school dag voor mij:

Ik sta op om 10 voor 7.
Dan ga ik naar beneden om te ontbijten en mijn lunch te maken.
Dan ga ik naar boven om mijn tanden te poetsen en me om te kleden.
Dan ga ik weer naar beneden met mijn school tas.
Daar doe ik mijn broodtrommel in.
Dan kijk ik op mijn mobiel om mijn vol gespamde whatsapp te bekijken en mijn instagram te checken.
Om 12 voor 8 ga ik op weg naar school.
Om 5 voor 8 kom ik aan bij het theater in mijn stad, om te wachten tot mijn vriendinnen komen.
Dan fietsen we door.
Om 10 over 8 komen we aan op een vage plek waar we met twee andere vriendinnen hebben afgesproken.
Dan fietsen we door.
Om kwart over 8 komen we aan op school.
Daar doe ik mijn jas, mijn broodtrommel en de boeken die ik voorlopig niet nodig heb in mijn kluisje.
(wow mijn eerste les is nog niet eens begonnen en ik heb al zooo veel boeiends gedaan niet dus...)
Dan ga ik met zowat de hele klas naar het lokaal waar we les hebben
**70 minuten later**
Ik ga naar mijn volgende les
**70 minuten later**
Ik heb ongeveer 15 minuten pauze (EINDELIJK)
Na die 15 minuten ga ik weer naar mijn volgende les
**70 minuten later**
En nu komt er eindelijk wat verandering:
Ik kan de volgende les namelijk kiezen welk vak ik wil gaan doen, en die les duurt maar 40 minuten
**40 minuten later**
Heb ik lunch pauze, van ongeveer een half uur.
**30 minuten later**
Ik moet naar de laatste les van de dag
**70 minuten later**
De bel gaat, iedereen zegt net iets te hard 'YES' en we gaan naar onze kluisjes. Halen daar al onze spullen uit en gaan naar huis.
Als ik eindelijk thuis ben, drink en eet ik wat en begin ik aan mijn huiswerk.
Afhankelijk van welke dag het is ga ik sporten of zo.
Ik kom terug ga eten.
Kijk tv.
Spring onder de douche.
Leg mijn kleren voor de volgende dag klaar, en pak mijn tas in.
Rond 9 uur half 10 ga ik slapen.

En dat was mijn SUPER saaie dag ik hoop dat jullie het saai vonden en dit alleen maar lazen omdat jullie je verveelde en ik schrijf jullie later wel weer!!

BYE
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten