zondag 3 november 2013

Kletzen

HEEY

Weet je wat ik heb gemerkt?!
Dat we sinds de veranderingen veel meer plaatsen. Maar we hadden de veranderingen juist bedacht omdat we niet meer zo veel plaatsten! haha
Ik moet nu eigenlijk huiswerk maken maar ik heb geen zin en ik heb ook geen idee waar dit bericht op slaat.
Dus ja ik had gewoon een gesprek nodig...
Maar het is bijna sinterklaas!!! yeey ik hou van de sinterklaas tijd: cadeautjes, warme chocolademelk, pepernoten, speculaas, koud, gezellig.
Wat is jullie favoriete tijd van het jaar?! Zoals je al hebt gelezen is die van mij sinterklaas(en de herfst zonder regen dan!).
Maar ja weet je wat ik stom vind? nou?! nee echt niet?!? Ik namelijk ook niet...
Sorry slaat echt helemaal nergens op he?!
Nou ja dat was het dan denk ik ofzo...
Dat was alles wat ik aan jullie kwijt wou...
En nu begint het te onweren nou FIJN...

BYE
Sooff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten