zondag 3 november 2013

hallo allemaal hier een bericht want wat ik moet doen is saai (zie het op een na vorige artikel)

ik moet heel veel rekenen maken maar ik snap niks van dat progamma (het  is op internet)
daar heb ik dus geen zin in en jullie denken nu waarschijnlijk : maud zat toch op de middelbare
klopt helemaal maar we krijgen huiswerk van rekenen omdat we dit jaar daar een toets van krijgen
waarschijnlijk heb jij dit ook wel eens en jullie horen niet vaak tips van mij maar ik ga nu wat tips doen om wat je moet maken leuker makkelijker
zet een leuk muziekje op
bedenk een beloning
houdt om de 15 minuten pauze (dit beicht schijven is mijn pauze)
leeer geen 2 of meer talen achter elkaar

oke ik hoop dart jullie iets hieraanh hebben
 groetjes maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten