woensdag 21 mei 2014

dingen die ik de laatste tijd doe

heey allemaal,
sorry dat ik zo lang  niet geplaatst heb :(
het spijt me heel erg
ik was gewoon te druk met vrije tijd hebben;) het was zo zonnig en ik heb een roetsjbaan (weet de echte naam er niet voor maar het is een soort buikschuifbaan) in de tuin gemaakt met een zeil met aan het eind kussens en water en zeep erop.
Ik heb ook bijna elke dag frozen yogurt gemaakt (recept komt binnenkort online)
en In Summer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik houd enorm veel van Olaf in de film Frozen (voor de rest vind ik de film niet even leuk als anderen) ik vind het ook superleuk om zijn liedje In Summer te luisteren op youtube en je hebt ook verschillende videos met alle Olaf momentjes:
en washitape (plakband met een leuk printje) is ook een van mijn groote bezigheden ik 15 verschillende soorten waar ik allerlij dingen mee versier of op plak bijvoobeeld: een doosje die eerst gewoon blik was en er nu leuk uitziet

groetjes
Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten