maandag 5 mei 2014

dingen die me de laatste tijd bezig houden

heeuy,
Iedereen heeft dingen die je bezig houden, en aangezien ik ook bij iedereen hoor hier een lijst met dingen die me bezig houden en de uitleg waarom:




DIY                    Ik vind het superleuk om dingen te knutselen en een do it yourself is dan ideaal ik zoek vaak DIY's op pinterest, instagram, YouTube en op blogs.

De zon                    Het lijkt er op dat het zomer word en dat is ook zo, ik heb vandaag een korte broek aan en een hemdje, omdat de zon schijnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schmink                     Waarschijnlijk is dit de raarste uit het lijstje maar ik ben op gegroeit met schmink, mijn moeder is fotografe en die maakt foto's met schmink en meestal kan ik het dan niet laten om ook wat schmink op mijn eigen gezicht te smeren, of mijn hand.

YouTube                    Ik kijk veel YouTube filmpjes mijn favoriete account is ''fun''

Amsterdam                   Ik ga vaak naar Amsterdam rond de 1 keer in de twee weken ik weet dat het best veel is in vergelijking met andere kinderen van mijn leeftijd, maar in Amsterdam is altijd wel iets te doen.

Chocolade                    Het lekkerste snoep ooit, chocolade is lekker om in bonbons te eten of gewoon een reep chocolade maar ik vind het het leukst om zelf dingen met chocolade te maken.

dit was mijn lijst met dingen die mij bezig houden, ik khoop dat jullie het leuk vonden en doeggiezzzz,
Maud

2 opmerkingen: