donderdag 15 mei 2014

TFIOS review

Eeyy

Lang niet gepost...
Sorry, ik heb niet echt een goede reden voor niet posten...
Ik had gewoon niks om over te praten, omdat ik nogal saai ben...
Maar okkeeeey

Gister kwamen vier boeken van John Green binnen, en ja ik ben op de helft met The Fault In Our Stars(tfios). En het is een GEWELDIG boek. Echt waar, het is niks als thg of divergent. Maar het is meer een bijna waargebeurd verhaal...
En ze gaan naar Amsterdam!!! (btw: tis een Amerikaans boek en ik lees hm ook in het engels...)
Dus ja...
Ik raad het aan iedereen aan!
Het laat je echt op een andere manier tegen het leven aankijken.
Zeker Augustus en Hazel zijn super slim en filosofisch. Ze zijn ook geniaal grappig.
En dit is het enige boek die me laat lachen en huilen in 1 hoofdstuk...
Ik denk dat ik over alle boeken van John Green een review ga schrijven...
Want hij is GEWELDIG
Hij heeft trouwens ook een youtubechannel: thevlogbrothers

En dat was het...
Bye
X
Soof

1 opmerking: