maandag 5 mei 2014

We're alive!!!!

Olaaaa

Sorry voor zooo lang niet posten
Maar ik had geen wifi...
Ja I know living hell
Blablabla


Uhm dus ja...
Ik ben bezig met mijn eerste engelse bericht.
Het word een iets diepgaander bericht dan normaal...
Ik ga niets meer over zeggen dan dat.
Maar het word denk ik een best lang bericht (hoop ik in iedergeval)

Ik had niet veel meer te vertellen dan dat.
Ik dacht dat ik jullie maar even moest laten weten dat we nog leven...
En ja, dat heb ik gedaan....
Dus nu moet ik frans gaan leren
En dan zeg ik MOET
Want dat ga ik niet doen want dat is saai (duuuh)
En wie in hemelsnaam gaat zn tijd besteden aan school op de laatste dag van de vakantie?
Ik niet
Ik ga dus verder met mn wattpad verhaal...

En oowja:
Donna heeft EINDELIJK een blog....
En omdat "haar" blog berichten het meest populair zijn is hier de link:
http://stuffwehart.blogspot.nl/
Ze heeft het samen met een vriendin en jullie MOETEN het bekijken!

Byeerss
X
Soofje

1 opmerking: