woensdag 21 mei 2014

Random verzameling van korte berichten - Soof

EEEEEY
Ik heb weer korte berichten verzamelt... Warning: ze slaan nergens op....
So click the button below to read ;)




Heey

Ik zit nu bij frans r-uur
En het is saaaaaaaai
Ik moet een kleine presentatie in het frans houden...
En ik haat frans.
Maar ik ben het nu aan het voorbereiden...
Echt waar je kan me alle vakken geven MAAR GEEN FRANS
ik haat frans
Keeej?!
Tis saai en moeilijk en stom.
Dus ja....
Ik ga weer verder Sorry voor dit vage bericht...

Au revoir!
Sooooof

Eey

Tis het laatste uur op vrijdag...
En we hebben history en een stagair.
Ja CHAOS
We hebben nog 20 min te gaan...
Bluurgh
Ik ben moe.
Donna ook

Dus doei!
X
SSSSSSSOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFF

EEEEEy

Soofje heeft morgen frans uitvaaaaaaall
Terwijl we eigenlijk een repetitie hadden waar ik nog niet voor geleerd had.....
OOOW YEah
haha
Sorry
Ik ben hyper en als ik hyper ben kan ik een soort van niet mezelf rustig laten doen...
Maar dat heeft iedereeeeen
Dus jaaa
Dat was het
byerereresss
X
SOOOOFJE

Ey

Wat verwachten mensen van mij?
Dat ik het hele skelet in het engels na 1 dag weet??
Aarrgh
Serieus ik ken dat hele hoofdstuk van bio uit mn hoofd
MAAR WAAROM DAT SKELET
Slaat nergens op (nee natuurlijk slaat een skelet niet soof... (yeah it's pretty creapy that I know what you're thinking))
Uhhm maar jaaaa
Soofje gaat weer leren
Trouwens Frans mensen zijn ook stom
Wij hebben uitval (nou ja c-uur) zeggen die mensen dat we een repetitie moeten maken waar NIEMAND voor had geleerd...
tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Maar okeeeeeey
Dat was het weer...
Niet denken dat ik altijd klaag hoor...
kfa is gewoon een soort van klaagblog voor mij :P
Nou jaa niet echt maar wel dit soort berichten......

Bye
X
Soof


Oow Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyy

Ik ben in c-uur historyyy
And Yeahh
Ik heb niks meeer
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@W@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Je kan al raden wie dat was...

Byeerss
X
Sooooooooooooof (en Donna)


Dit waren de korte berichten weer...
Hoop dat je het leuk vond!

Byyyeee
X
Sooooooof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten