maandag 19 mei 2014

Haters

Eey

Sorry voor niet posten...
Ik heb een soort van confusing life right at the moment...
Dus ja
Daarommm

Maarrrrrr
Ik heb weer een onderwerp om over te praten:
*amerikaans accent* Haters

Ik snap die mensen echt niet.
Ze zoeken youtube of instagram af om dan te gaan zeggen dat mensen lelijk zijn...
WHAT?
No.
Gaan dan wat kijken wat je leuk vind of zo...
Maar niet je leven verpesten door iets op te zoeken wat je haat.
Doesn't make any sense.

Wat doe je dan met je leven?
Net zoiets als pesten.
Aandacht geven aan iets wat je stom vind...
Leave them ALONE
Serieus.
Wat denk je dat je bent?
Wat denk je dat je daar mee bereikt?
Mensen die jou ook gaan haten?
Dat wil NIEMAND
Hoop ik

Dus boodschap:
Don't hate on internet, but also not in real life.
Just focus on the good things

Dat was het wel zo'n beetje...
Sorry dat ik geen philoSophie bericht heb geplaatst...
Ik probeer mn gedachten nog even op n rijtje te zetten...
Je moet je voorstellen dat ik iets van twee maanden met het vorige onderwerp ben bezig geweest...

So uuhhmm yeah

BYE
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten