zondag 11 mei 2014

Update

Heeyyyy

Sorry dat ik niet heb gepost voor ik weet niet hoe lang...
Ik ben wel aan een nieuw philoSophie bericht begonnen. En ook aan een ander.
Ik moet mezelf soms even herinneren dat jullie dat niet zien. En dus denken dat we helemaal niet bezig zijn met dit blog. Maar we zijn wel bezig!!!!
Keej?! Maar daarom even een korte update op mijn leven:

dussss
Ik heb gister 1-1 gespeeld met hockey. Eigenlijk 2-1 gewonnen maar de scheids had het goal afgekeurd!!!!!!!!!!!!!
En nu kunnen we geen kampioen meer worden :(((((
Dus dat is niet aardig...
Haha

Maar okeee
Ik heb net een nieuw hoofdstuk op mijn verhaal gepost. En ik hoorde dat veel mensen de link niet kunnen vinden dus hier komt ie nog een keer: Waking up
Alsjeblieft.
Uhm dus jaa... dat

Vandaag is het moederdag!!!!!

Morgen is het weer maandag... :(((

En ja...
Dat was het een beetje
O nee wacht: donna en ik hebben een fanblog gemaakt van thg dus ja hier is de link: mockingjaylovers . Er staan nog geen berichten op maar waarschijnlijk komt de eerste maandag!

Dus jaa...
Geniet van je laatste dag weekend
En:
Byeeersss
X
Soooff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten