woensdag 4 juni 2014

Concentratie problemen

Oooh heeeeeeeeey peoplee

Ik heb de laatste tijd nogal last van concentratie problemen...
I don't know why
I don't know how
It just happens



Excuses voor mijn engels.
Ik krijg het idee dat mensen het irritant vinden (dat ik engels praat in mijn berichten(just to clear things up;) ))
Sorryyyyy (not sorry)
Ik ga er mee door want het is automatisme en als ik het niet doe dan worden deze berichten f*cking saai... (dat waren ze al soofje(yeah I know what you're thinking: it's pretty creepy that she knows what I'm thinking... I have superpowerrsss)) Wauw dit bericht slaat nu al nergens op en ik ben nog niet eens begonnen...

Maar terug naar het onderwerp:
Concentratie problemen...
En eigenlijk was wat er hier boven gebeurde een heeeeeeeeel goed voorbeeld.

En natuurlijk zijn een paar (wauw ik ben het woord vergeten, dit gebeurd dus ALTIJD fricking irritant en ik kan er niks aan doen. Het lijkt wel alsof mijn brein opeens stop word gezet midden in een zin... But back to my sentance(schrijf je dat zoo?? Geen zin op het op te zoeken zeg maar in de comments of zo...))) oorzaken(dat was het!!!) van mijn concentratie problemen dat ik een mobiel(heel misschien die van mij) naast me heb liggen, en dat ik meestal voor school op een laptop moet werken. En ja, dan word je snel afgeleid.

Maar gister moest ik leren voor Geo (ak) en dat lukte niet echt.
Ik ben opbegeven moment naar beneden gegaan (er was niemand thuis anders zou ik dat nooit durven met mijn zusjes) ik had serieus helemaal niks. Geen telefoon, geen laptop, tv stond uit, geen muziek. Seriously helemaal niks. Behalve m'n boek. Maar nog steeds kwam ik in een half uur niet 1 pagina verder...

En nou heb ik kkkkkkkkkkk(wow daar drukte ik te vaak k in terwijl ik het vervolg van mijn zin aan het bedenken was) veel te veel fantasie, en ik denk over ALLES mega filosophies(nee er is nog steeds geen nieuw bericht sorry maar ik ben een beetje bang om over dit onderwerp te posten maar we'll see). En zeker met Geo ga ik allemaal oplossingen voor wereldproblemen bedenken...
Pretty creepy...

Ik ben namelijk een 13 jarig meisje die oplossingen gaat bedenken voor wereldproblemen. Waar mensen hun HELE carriere aan verspillen verspil ik alleen een toets en ik heb al een oplossing. En natuurlijk komt Loes dan weer aan dat het 1. veel te veel werk is en 2. dat het veel te veel geld kost. Ja misschien wel. Maar als zoveel mensen hier over zitten te piekeren, hebben we toch wel IETS meer over voor dat?!

I don't know....

Maar dat was het wel zo'n beetje...
Ik ga zometeen dit bericht terug lezen(voor typefoutjes) en dan ga ik waarschijnlijk denken: Soof, niemand gaat dit OOIT begrijpen want je hebt er veel te veel doorheen gekletst...
Maar boeit niettt

Hey ik ga maar weer eenss..
Byeeee
X
Soooof


Geen opmerkingen:

Een reactie posten