woensdag 4 juni 2014

mobieltjes

heey menseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
sorry  dat ik zolang niet meer gepost  heb  maar (dit excuus is eccht heel goed) ik heb vrijdag een toets van latijn van alle woordjes tot nu toe en als je geen latijn hebt dan moet je maar denken dat het evenveel woordjes zijn als frans, en geloof me dat is veel!!!!!!!!!!!!!!
dus nu jullie dit excuus hebben gehoord gelezen kan ik verder met het onderwerp: het belangrijkste ding in ons leven. Veel ;mensen zeggen dat ze niet zonder mobiel kunnen maar ik weet dat ze het wel kunnen, minstens 1 dag. ik ben namelijk in de middle of nowere geweest waar ik geen wifi en geen bereik heb gehad  4 dagen!!!(niet flauwvallen ik heb het overleeft).



ik vind het altijd zo overdreven als iemand zegt ik kan niet zonder mobiel omdat de mensen van vreger konden ook zonder mobiel maar ik ga niet meer over zeurende mensen zeuren  (leuk taalgrapje he?(I know is niet grappig))

als sommige kinderen een I phone zien gaan ze gelijk slijmen van: whaaaaaat  heb jij een I phone ik ben zoooooo jaloerssss omg welk model is....
oke iedereen  kent het wel ik had bijvoorbeeld in groep 8 de oude I phone van mijn moeder, en iedereen zei: wow Maud heb jij een I phone?! en toen zei ik ja maar het is een stom ding ik kan er helemaal niks mee, en dan liepen ze weg!!!
ik den k dat mensen gewoon graag jaloers worden gemaak  of ze kunnen er nie tegen als iemand zeurt over een I phone (die I phone was echt heel slecht ik had namelijk een belangrijke update gemist waardoor ik geen andere updates meer kon draaien en er dus alleen mee kon bellen)

ik heb een nokia maar ik heb een smartphone niet zo'n nokia die niet te slopen is en uit de oertijd komt, soms krijg ik van die reacties waarom ik een nokia heb en dan zeg ik dat ik het een fijne telefoon is en van goede kwaliteit.
Meeste mensen hebben een samsung ik ben geen fan maar dat komt omdaat ik van mijn nokia met windows acht houd. Ik snap heel goed dat het heel moeilijk is om van android of apple overte schakelen naar windows acht ik denk dat ik dat andersom ook heel moeilijk zou vinden .

Ik denk dat iedereen zijn eigen mobiel fijner vind dan die van anderen omdat je de voordelen van jouw mobiel kent en de andere mobieltjes zie je meerendeel de nadelen omdat mensen eerder praten over de nadelen dan over de voordelen.  ook zijn andere mobieltjes anderrs en normale mensen staan niet heel erg open voor andere dingen waardoor die al snel afgekeurd word

dus mensen als je graag anbeden word koop dan een I phone, als dat niet hoeft kan je ook voor iets nieuws maar goedkopers gaan!!!!

ik hoop dat mensen met I phones niet boos op me zijn, maar ik vind het nog steeds gewoon een goede telefoon maar dan is het van een aanbeden merk

xx- Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten