zondag 15 juni 2014

sorry voor het niet posten en wat andere dingetjes

heey allemaal sorry voor het niet posten, ik weet dat soof weg is en ik daarom wat meer moest gaan bloggen maarja zoals jullie zien heb ik at niet echt gedaan en aangezien soof vandaag terug komt is dit bericht niet heel erg belangrijk (wel want ik weet dat jullie het liefst zoveel mogelijk berichten zien). maarja dus sorry daarvoor. maar nu verder met wat andere dingetjes ik ben namelijk begonnen met een engels bericht en het heet happy moments mmaar meer ga ik niet vertellen.
als ik nu stop vind ik het zo'n kort bericht dus ik ga verder met allemaal dingen die jullike misschien wel leuk vinden om te weten en anders stop je maar met lezen


Het is vandaag vaderdag (wat waarschijnlijk iedereen al wist)
Ik heb zo'n bordje waarmee ze films maken
Het zwembad in de tuin staat weer op, dus er komen waarschijnlijk weer zwembad filmpjes.
ik ben de oplader van de camera kwijt,(en ik denk dat hij overal ligt dus als je aan mij zou vragen waar ik hem voor het laatst heb gezien kan ik wel hondert plekken opnoemen).
Loom bands zijn leuk om te maken maar ik vind ze verschikkelijk om te maken

oke ik denk dat dit wel een beetje mijn random dingen lijstje is, als ik nu verderga komen er te random dingen in zoals: er zit een scheur in onze hangmat ...........

liefs,
maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten