vrijdag 27 juni 2014

Verzameling van korte vage berichten - Soof

Heeey
Ik heb weer wat vage berichten verzamelt dus ja...
Voor als je je verveeeeld:



EEey

Ik heb net gehoord dat ik over drie weken ofzo VAKANTIE HEB
yeeyyyy
Ik zit nu mijn exchange booklet te maken, en Donna zit een cito te maken.

Dus dat was het weeeeeeeeer

X
Soof

heyy
Ik heb geeen zin in frans
En ik heb frans...
Ik wil weggggggg
En eten, ik heb honger
Dat was mijn gezeik weerrr
Bye
X
Sooofff

Heey

I'm writing my exchange booklet so yeah...
Bye
x
Soof

Olaa

Ik moet Geo leren
Maar het lukt niet.
Want Geo is stom
En ik haat Geo.
Waarom bestaat Geo?
En waarom schrijf ik Geo met een hoofdletter?

Bye
X
Soooooooof

Heey!!

We hebben net spelletjes gedaan bij frans.
Haha was echt lol
We deden een soort van ganzenbord
Maar we kwamen nooit bij het einde :P
Maar jaaaaaa ik moet nu opletten bij Nederlands.

X
Soooff

Ey

Franse werkwoorden zijn saai.

Okay?
Okay.

X
Sooooof

Eyy

VANDAAG GA IK NAAR TFIOS
OMGG
Soooo excited
Maar ja...
Dit is het laatste korte bericht in dit lange bericht...
Wauw confusing
Hahah

Hier komt Donna:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@M@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@O@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@N@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@K@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@E@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Y@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@T@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@A@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@I@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@L@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
BYEEEE

Haha
Keejj
KEEP SMILING

Byee
X
Soooof

PS. Kijk op bookpagebrown daar heb ik een bericht geplaatst!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten