woensdag 18 juni 2014

Dingen die ik moet doen maar niet doe, en GastBericht

Heee
eey

Dingen die ik moet doen maar inplaats daarvan dit onnuttige waardeloze bericht schrijf:


Nederlands leren
Frans leren
Een bericht voor Dianne's blog schrijven(vertel ik jullie zo wel)
Opruimen
Kim's cadeau maken
Lezen
Foto's maken voor mijn insta account met Dianne en Donna
Voetbal kijken (neeeeeeee joking I hate football)
Gitaar oefenen
Mijn verhaal schrijven

Maar neeeeeeeeeeee, in plaats daarvan schrijf ik een bericht dat niemand leest, want iedereen zit iets NUTTIGS te doen...
Maar jaaaa

Ik zei dus: een bericht voor Dianne's blog schrijven.
Zoals jullie misschien weten had Dianne laatst een post geschreven over een post van mij. {bericht}
En zoals jullie waarschijnlijk weten had ik een bericht voor haar geschreven omdat ze het andere bericht mooi vond.

Nou kwamen we laatst op een idee waarbij we voor elkaars blog iets gaan schrijven.
Dus dat gaan we doen!
Dus verwacht binnenkort een bericht van Dianne op dit blogg

Dat was het wel een beetje ;)

Byee
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten